3. februára 2017

Mary Kay | Kontúrovacia ceruzka na pery | Berry




Ceruzky na pery v mojej kozmetickej zbierke môžete nájsť vo veľmi vysokom počte a v rôznych farebných odtieňoch. Myslím si, že aspoň jednu kvalitnú ceruzku by mala mať snáď každá jedna z nás. Pomocou dobrej ceruzky na pery si dokážeme vytvarovať, alebo aj zväčšiť pery. Ceruzka dodá tvar predovšetkým nepravidelným a príliš úzkym perám. Kvalitná ceruzka na pery by mala predĺžiť životnosť rúžu a pomôcť zabrániť rozpíjaniu. Tak ako obstála kontúrovacia ceruzka na pery od Mary Kay? To sa môžete dozvedieť nižšie v článku.



1.BALENIE
Kontúrovacia ceruzka sa nachádza v čiernom plastovom balení. Balenie, v ktorom sa nachádza ceruzka na pery je maličké a úzke, hodí sa do každej kabelky aj do nejakého menšieho vrecka. Ceruzka sa z balenia vysúva. Na hornej strane vrchnáku sa nachádza malé strúhadlo, pomocou ktorého ceruzku môžeme ľahko zastrúhať, aby sa ňou lepšie vykreslil tvar pier.



2.FARBA
V ponuke Mary Kay môžeme nájsť až 10 rôznych odtieňov kontúrovacej ceruzky na pery, od priehľadnej, cez korálovú, rúžovú až po hnedé, fialové a telové odtiene. Odtieň Berry si ma hneď získal na prvý pohľad. Krásna fialovo až vínová farba, ktorá pristane aj teplým, ale aj chladnejším typom. Farba ceruzky je veľmi pigmentovaná a vytvára matný efekt.




3. NANÁŠANIE A VÝDRŽ
Textúra ceruzky je hladká, krémová a jemná. Na pery sa nanáša ľahko, zastrúhaným koncom sa ľahko vykresľuje tvar pier. Celé pery pomocou tejto ceruzky dokážem nalíčiť dokonca len jedným ťahom, keďže tieto ceruzky sú veľmi dobre pigmentované, nevynecháva prázdne miesta a kreslí rovnomerne. Vôbec nie je suchá a ani tvrdá, ale je úplne mäkkučká a pomocou tejto  konzistencie si pery vôbec neporaníte. Po perách pri nanášaní sa kĺže ľahko.  Okrem toho, že je táto ceruzka dobre pigmentovaná, má úžasnú farbu, je aj vodeodolná. Vydrží nejaké pitie a konzumovanie jedla, po nejakých 5 hodinách sa postupne vytráca zo stredu pier, stačí u iba mierne opraviť a líčenie pier je opäť dokonalé. 




4.CELKOVÉ HODNOTENIE
Túto ceruzku by som si rada zaobstarala aj v ostatných odtieňoch. Používam ju ako podklad na celé pery aby som predĺžila výdrž rúžu, ale používam ju aj namiesto matného rúžu, ako to môžete vidieť aj na fotkách. Som s ňou veľmi spokojná a určite si v najbližšej dobe kúpim aj iné odtiene. Na stránke notino.sk sú niektoré odtiene len za 8,76€ z 12,40€. 



Vyskúšali ste už túto kontúrovaciu ceruzku na pery? Používate aj vy ceruzky na pery ako náhradu za rúž?

3 komentáre:

  1. kontúrky používam skoro stále iba takýmto spôsobom, že si vyplním celé pery :) aj keď neviem prečo, ale pri tejto Mary Kay ma to nenapadlo ,a to mám presne túto istú :) vyzerá to veľmi pekne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mary kay kozmetiku som ešte nepoužíval aale počula som tolko dobrých recenzii a podbne že už sa chystám si nejaké vecičky povyskušať ! :))
    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tá farba je úplne božská. Veľmi sa mi páči wau

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)