16. mája 2017

Ziaja | upokojujúci pleťový krém pre suchú až citlivú pleť



Ahojte, vitajte pri mojom ďalšom článku :) Dnes som si pre vás pripravila recenziu na produkt od značky Ziaja. Musím sa  priznať, že  nikdy predtým som produkty od Ziaji nepoužívala, resp. som ani žiadny nevlastnila. Ziaja patrí medzi poľské značky a jej zakladateľom bol farmaceut Zenon Ziaja, ktorý sa rozhodol začať vyrábať naozaj kvalitnú kozmetiku, ktorá bude prospievať pokožke a zároveň bude cenovo dostupná pre všetky ženy. Kozmetika Ziaja je bohatá na aktívne prírodné zložky, ako je napr. kozie mlieko, ruža, jazmín, uhorka, nechtík, aloe, harmanček alebo kakaové maslo a dnes si niečo povieme o kréme pre suchú až citlivú pleť, ktorý bol mojou prvou skúsenosťou so značkou Ziaja.


Hneď v úvode by som rada  zdôraznila, že kozmetika Ziaja ma zaujala svojimi jednoduchými, ale zato veľmi vydarenými obalmi. Mám pocit, že Ziaja menila obaly a v niektorých predajniach sú ešte k dispozícií staré verzie obalov. Ziaja ponúka viacero druhov krémov, rozhodla som sa pre denný krém z rady Marigold, čo znamená, že ide o krém, ktorý obsahuje výťažky z kvetu nechtíka.


 Krém na tvár sa  nachádza v plastovom tégliku, pri aplikácií krému  na pleť mi to príliš nevyhovuje, najmä kvôli dlhým nechtom, osobne som radšej za nejakú pumpičku s dávkovačom.  Krém na pleť nanášajte vždy iba s čistými rukami, aby ste predišli nechceným zanesením krému nečistotami a mnohým nebezpečným infekciám. Krém je určený pre suchú až citlivú pleť a vďaka tomu, je jeho konzistencia omnoho hutnejšia a tým pádom sa ťažšie roztiera na pleti. Krém má veľmi peknú  jemnú neprenikavú vôňu. Dlhšie  sa vstrebáva  do pleti a pri nanesení väčšieho množstva môže vytvoriť aj  mastný film, tak buďte opatrné, a preto ho aplikujte na tvár vždy iba v malom množstve a jemnými pohybmi jemne rozotierajte do pleti. Som majiteľkou celoročne suchej pleti a tento krém mi naozaj veľmi pomohol.


 Po nanesení a vstrebávaní je pleť omnoho zhydratovaná, jemnejšia, rozžiarenejšia a na dotyk aj vláčnejšia.  Krém som používala pravidelne a nezpozorovala som žiadne podráždenie, začervenané miesta na pleti ani sa mi nevyskytli žiadne nechcené vyrážky. Krém zlepšuje dokonca aj proces obnovy pokožky. Vyhladzuje, vyživuje a podporuje pokožku. Intenzívne zvlhčuje a účinne zmierňuje podráždenie pokožky a taktiež pomáha chrániť pokožku aj pred škodlivými účinkami prostredia.




Kľúčové zložky krému:

  • Vitamín A -  je veľmi dôležitý antioxidant, pomáha udržiavať zdravú pokožku
  • vitamín E - antioxidant, omladzuje pokožku, chráni bunkové štruktúry, podporuje hojenie rán
  • vitamín B5 (D-panthenol) -  vhodný na popraskanú kožu, ďalej zabraňuje starnutiu a šupinateniu kože
  • Výťažok z nechtíka kvetu - nechtík lekársky, jeden z pokladov prírody, Egypťania používali nechtík ako omladzujúci prostriedok, možno preto boli mnohé ženy starého Egypta také krásne :),  spracované kvetinové produkty z nechtíka vykazujú najmä výrazné protizápalové, regeneračné  a antibakteriálne účinky, urýchľuje hojenie hnisavých a zle hojacich sa rán, upokojuje a zvláčňuje citlivú a popraskanú pokožku.




Zhrnutie:
• Odporúča sa na suchú, normálnu a citlivú pokožku
• Regeneračné a protizápalové vlastnosti
• Cenovo dostupná kozmetika, 50 ml krému len za 1,90€!
•  Produkty Ziaja sú netestované na zvieratách
• Používajú vysoko kvalitné suroviny vrátane materiálov certifikovaných podľa ECO




Neodporúčam ho, ak hľadáte krém, ktorý bude podkladom pod makeup, keďže má hutnejšiu konzistenciu a vstrebávanie krému do pleti trvá o niečo dlhšie. Pod makeup vyhľadávajte krémy s ľahkou konzistenciou.
Odporúčam ho však používať ako nočný krém, ráno je pleť hydratovaná, vláčnejšia a tiež aj upokojená. Krém používam pravidelne po vyčistení pleti na noc v malej vrstve, pleť už nemám  takú vysušenú ako kedysi a tento krém bude skvelým pomocníkom v tých najväčších tuhých mrazoch.

Používate produkty od Ziaji? Ako vám vyhovujú?  Ďakujem za každú odpoveď.


Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)
Majte sa krásne! 


2 komentáre:

  1. O tomhle krému jsem už slyšela. Docela bych si jej ráda někde koupila, protože není drahý a mám suchou a citlivou pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá super :) Ako vidím všade samú Ziaju mám už aj ja chuť kúpiť si od nej niečo!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)