1. mája 2017

Deň matiek




Vždy budem potrebovať moju mamičku bez ohľadu na môj vek. Moja mama ma vždy rozosmiala, utrela mi slzy, pevne ma objala , sledovala môj úspech, videla môj pád, povzbudzovala ma, stála vždy pri mne a držala ma za ruku vtedy, keď som ju najviac potrebovala. Občas mi išla aj na nervy, ale samozrejme, že aj ja jej. Moja mamina je sľub od Boha, že budem mať priateľku  navždy. Svoju mamu si veľmi vážim a som vďačná, že ju mám. Je nielen mojou mamou, ale aj mojou sestrou, najlepšou priateľkou a najmä človekom, ktorý bude vždy pri mne stáť. Mamičky by mali byť vždy odmeňované a keďže sa blíži Deň matiek, rozhodla som sa vám dať pár tipov na malý kozmetický darček, ktorým môžete potešiť svoje mamičky. Ku kozmetickému darčeku určite nezabudnite na objatie, kvety, milý bozk, nejakú sladkosť či urobte svojej mame radosť aj tým, že si urobíte poriadok v izbe, umyjete za ňu riad alebo pomôžete s inými domácimi prácami.


Ak vám vôbec nenapadá, aký darček darovať svojej mame k Dňu matiek, vybrala som niekoľko kozmetických produktov, ktorými by ste mohli potešiť tie najúžasnejšie osoby na svete. Prvý z produktov je  denný liftingový krém od značky Vichy Liftactiv Supreme, ktorý je určený pre normálnu až zmiešanú pleť, v ponuke je však aj variant pre suchú až veľmi suchú pleť. Moja mamina ho vyskúšala po prvýkrát vo vzorke a od tej chvíle ho začala používať pravidelne. Veľmi jej vyhovuje, mierne vypína pleť, vyhladzuje vrásky a pleť je hydratovaná. Používa ho aj ako podklad pod makeup a je s ním spokojná. Vďaka tomuto krému sa moja mama cíti mladšie a dodáva jej chýbajúce sebavedomie,vďaka ktorému aj ona môže vyzerať krajšie.





Krok vedľa neurobíte ak mamu obdarujete jej obľúbeným parfémom. Na stránke notino.sk je naozaj obrovský výber parfémov, z ktorých si určite vyberiete. Odporúčam  parfém Eternity od Calvin Klein, ktorý je vhodný pre dámy vyššieho veku.  Vôňa je svieža, nevtieravá, jemná. Zo začiatku je silnejšia, po malej chvíli sa rozvinie do veľmi príjemnej vône kvetov, je veľmi romantická. Fakt je, že veľmi dlho vydrží na pokožke a oblečení, stačí ho úplne iba máličko, väčšinou iba 1-2 streky. Jedinečné spojenie konvalinky, ruže, ľalie a jazmínu navodí každej žene pocit výnimočnosti. Moja mama ho používa pravidelne už niekoľko rokov.

Hlava

mandarínka, frézia, citrusy, šalvia, zelené tóny

Srdce
jazmín, ľalia, fialka, ruža, nechtík lekársky, konvalinka, narcis, karafiát

Základ
heliotrop, pačuli, santalové drevo, jantár, pižmo



Posledným výrobkom, ktorým určite nič nepokazíte je kokosový olej od značky Saloos. Má naozaj  všestranné využitie, je ideálny pre starostlivosť o celé telo, tvár aj vlasy. Jedinečné účinky kokosového oleja majú veľmi široké spektrum použitia. Táto čistá prírodná surovina je vhodná aj pre suchú alebo citlivú pokožku, ktorú chráni pred vonkajšími škodlivými vplyvmi. Po použití kokosového oleja je pokožka dokonale vláčna, hydratovaná a jemná na dotyk. V lete kokosový olej pleť regeneruje a hydratuje po opaľovaní, v zime ju chráni pred mrazom. Jemná vôňa kokosového oleja  krásne prevonia pokožku po celý deň.  

Toto boli produkty, ktoré moja mama má veľmi rada a  určite by ju potešili. Sú to produkty, bez ktorých si nevie predstaviť deň a vďaka ním sa cíti oveľa lepšie a krajšie.

Nezabudnite:  Myslím si, že každú  mamu poteší nejaká maličkosť. Potrebuje však vedieť , že ju máme radi, že si ju vážime a hlavne,že ju vieme objať a povedať jej ,,ľúbim ťa" v každom veku , potrebuje našu prítomnosť, vidieť nás šťastných a počuť nás. Ctiť  a vážiť si mamu by sa nemalo len v deň Dňa matiek, ale počas svojho celého života kým ju máme, pretože nám dala život a starala sa o nás vždy,  keď sme to potrebovali. :)

Na ktoré kozmetické produkty nedajú vaše maminy dopustiť? :)

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)
Majte sa krásne! 


1 komentár:

  1. Moje mamka kosmetiku moc neřeší, kupuje si základní věci jako sprcháče od Baley, mandlový krém od Astridu, rtěnku Miss Sporty a s tím si vystačí. Rtěnku si kupuje pořád v jednom odstínu už asi 10 let, takže až jí ho přestanou vyrábět, asi se zblázní. Všechno ostatní má ode mě a kolikrát kouká, co všechno existuje :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)