2. júla 2017

Gabriella Salvete | Flash Enamel 03 Strawberry



Ahojte, vítam vás pri mojom ďalšom článku. Tentokrát by som sa s vami rada podelila s úžasným lakom na nechty, ktorý má nádherný sýty červený odtieň. Vraví sa, že červená  farba na nechtoch poukazuje na tajomnú osobnosť, ktorá dokáže byť elegantná a sexy zároveň. Žena, ktorá sa našla v tejto farbe, si tiež zrejme zakladá na svojom spoločenskom postavení a vzdelaní.



Leto vo mne evokuje rôzne farebné kombinácie, avšak najväčšou vášňou sú pre mňa rôzne odtiene červenej. Zbožňujem červenú na nechtoch a prednedávnom som narazila na lak z limitovanej edície od Gabriely Salvette z kolekcie Flash Enamel v odtieni 03 Strawberry. Musím sa priznať, že toto je môj prvý lak od tejto značky, ale najradšej by som doma mala všetky z ich kolekcií. Najviac si ma získali odtiene lakov z kolekcie Matte Enamel a Gel Enamel.


V kolekcii Flash Enamel sa nachádzajú výrazné lesklé odtiene lakov na nechty, ktoré boli uvedené na trh v modernej a hravej farebnej škále ružovej, červenej a oranžovej. 
03 Strawberry ako z názvu vyplýva je jahodový odtieň červenej so štipkou korálovej výraznej farby. Oceňujem, že lak  kryje výborne už v prvej vrstve. Konzistencia je taká typická krémová, ktorá sa ľahko aplikuje na nechty. Nesteká,ale naopak ani nie je príliš hustá. So štetcom sa príjemne a hlavne rýchlo pracuje, rovnomerne nanáša lak na nechty. Lak veľmi rýchlo zaschýna.


 A čo sa týka výdrže, lak som vyskúšala naniesť bez hocijakého podkladu a nadlaku a vydržal  v neporušenom stave asi 5 dní. Výdrž laku na nechtoch závisí hlavne aj od toho, aké činnosti vykonávate počas dňa. Odporúčam však naniesť dobrý podklad a taktiež nadlak, aby ste dosiahli väčšiu výdrž a hlavne možno aj krajší výsledný efekt. S týmto lakom od Gabrielly Salvete som veľmi spokojná, zaujal ma svojim odtieňom a taktiež si ma získal aj svojou výdržou. Určite si veľmi rada zaobstarám aj iné odtiene z ostatných kolekcií.

Vyskúšali ste už nejaké laky od Gabrielly Salvete? Ako ste spokojné? :)   

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)
Majte sa krásne! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)