19. novembra 2017

Schwarzkopf | produktový rad FIBER THERAPY


Ahojte, vítam vás opäť na mojom blogu. Dnes som si pre vás prichystala recenziu na produktový rad Gliss Kur Fiber Therapy známej značky Schwarzkopf. V súčasnosti vlastní značka Schwarzkopf  obrovské množstvo patentov a udáva tempo na svetovom trhu. Zo širokej ponuky produktov Schwarzkopf si môžete zvoliť presne taký rad, ktorý sa hodí pre váš typ vlasov. Jednotlivé produktové rady sú farebne rozdelené pre ľahké zapamätanie a ponúknu vám všetko, čo pre starostlivosť o vaše vlasy potrebujete. 



Každodenná úprava vlasov, žehlenie, fénovanie a styling spôsobujú viditeľné poškodenie našich vlasov. Aby ste sa uistili, že vaše vlasy budú naozaj zdravé, je potrebné poznať a používať vlasové produkty, ktoré ich chránia a robia pevnými a odolnými. Najnovšie inovácie od odborníkov vo vlasovej regenerácii Gliss Kur, kombinujú všetky tieto ošetrujúce vlastnosti v jednom produktovom rade. Nové riešenie pre ťažko poškodené vlasy je rad FIBER THERAPY s OMEGAPLEX®, ktorý prináša technológiu BONDING PLEX priamo k vám domov. Vďaka svojej jedinečnej receptúre dokáže obnoviť poškodené a chýbajúce vlasové väzby, spevniť vlasové vlákna, a tým chrániť vlasy pred budúcim poškodením. 


 V tomto produktovom rade môžeme nájsť niekoľko zaujímavých vlasových produktov, ktoré by som vám rada zrecenzovala:


Farba na vlasy Color expert s technológiou Omegaplex proti lámavosti vlasov je prvý produkt, ktorý som otestovala. Keďže ja som si doteraz vlasy nefarbila, rozhodla som sa, že to vyskúšam. Moja prírodná farba vlasov bola hnedočierna a vyskúšala som odtieň 1.1 atramentovočierny.
Obsah krabičky tvorí: 
 N°1 Chráni mikro-väzby vo vlasovom vlákne pomocou Séra proti lámavosti vlasov. 
 N°2 Po farbení uzavrie vlasové vlákno pomocou ochrannej regeneračnej výplne. 
  N°3 Po 3 týždňoch vitalizujúci regeneračný kondicionér posilní vlasy. 
+ sérum proti lámavosti, ktoré sa primiešava priamo do farbiacej zmesi


Vlasy boli po umytí naozaj oveľa pevnejšie, jemnejšie a nadýchanejšie. Počas farbenia som nepociťovala žiadne pálenie pokožky a ani nič podobné. Odtieň je navyše nádherný a zodpovedá vzorkovníku na krabičke. Od farbenia ubehli cca 4 týždne a zatiaľ drží bez veľkej zmeny. S výsledným efektom som veľmi spokojná a určite zostanem pri tejto farbe aj naďalej. Teraz si môžete dopriať všetko naraz – extra trvácnu farbu, úplné prekrytie šedín aj viditeľne lepšiu kvalitu vlasov pre blondínky, červeno-vlásky aj brunetky.


Šampón Gliss Kur Fiber Therapy obnovuje mikro väzby vo vlasoch. To, že sú vaše vlasy na pohľad zdravšie, lesklejšie si všimnete už po pár použitiach. Má krémovú hustejšiu konzistenciu. Šampón je určený skôr pre suché, než na mastné vlasy, nakoľko obsahuje bohatý vyživujúci komplex. Keďže mám dlhé, je pre mňa výborným prostriedkom na zregenerovanie. A má naozaj bezkonkurenčnú vôňu, ktorá dokáže vlasy prevoňať až na niekoľko dní.


Kondicionér Gliss Kur Fiber Therapy sa nanáša na mokré vlasy a oplachuje sa, zabezpečuje dokonalé rozčesávanie a pomáha pri sceľovaní rozštiepených končekov. Vlasy nezaťažuje a dodá im krásnu vôňu a žiarivý lesk.
Regeneračná maska Gliss Kur Fiber Therapy so sceľovacím účinkom ktorý pôsobí do hĺbky vlasov a jeho účinok trvá až do 24 umytí po použití. Obnovuje väzby vo vnútri vlasového vlákna a vlasy regeneruje. Viditeľné zlepšenie kvality vlasov. Je hutnejšej konzistencie, ktorá po vlasoch nesteká, ale výborné drží.


Expresný regeneračný kondicionér v spreji Gliss Kur Fiber Therapy je dvojzložkový tekutý kondicionér, pred použitím ho treba zatriasť, aby sa obe zložky dobre spojili. Je výborným pomocníkom, keď zabudnete použiť kondicionér v sprche, navyše nádherne prevonia, viditeľne zregeneruje vlasy a dodá lesk.

Olejová kúra na vlasy Gliss Kus Fiber Therapy je perfektným pomocníkom na zacelenie a regeneráciu suchých a lámavých končekov.  Kúra vôbec nie je mastná, výborne prevonia vlasy a po použití sú jemné a leské.



Vlasovú kozmetiku Schwarzkopf môžete nájsť v salónoch a obchodoch vo všetkých drogériách a internetových e-shopoch. Ak teda naozaj túžite po profesionálnom vzhľade svojich vlasov, stavte na vlasovú kozmetiku Schwarzkopf a uvidíte, že nebudete ľutovať!  

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)
Majte sa krásne! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)